maj månad

2011-05-04 00:26:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Ledig, går ändå på skolan och pluggar lite.
Dans 17.00 och 19.30
jag och adina måste träna som fan.

Går halv dag på skolan, drar till torvalla.
Dansar lite med Adina fifän
Packa
sen dans 20.30-21.30

Skola, åker till torvalla.
Dansar, fixar mig, och sover där!
Dans tävling i Falun,
Disco & street,
jo jag ska kötta.
Dans dans dans dans dans dans dans dans
sova


Skola sen fika med angelica.
Träffa adina  fixa lite stuff!
skola
packa
Träna med adina
ledig, MIN BÄSTA GINGER VÄN FYLLER 18!!!
sova hos adina!
åker till göteborg med adina
disco SM i göteborg
Disco SM i göteborg
Disco SM i göteborg


är kvar i göteborg åker hem fem på eftermiddagen
är hemma på morgonen, skola och sen ta det riktigt lugnt!
vet inte om det är träning?
vet inte om det är träning?
skola sen genrep!
DANS UPPVISNING
DANS UPPVISNING!!
fullt med ös

Kommentarer

jahapp, kommer inte sakna dig, nej verkligen inte....

2011-05-05 06:17:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback