istället för att prata väljer vi att gömma våra ord i avskilda tårar.

2011-05-30 01:14:22 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Man borde umgås mer.
Med alla man älskar innan det är försent.
Men det är svårt,
när man vet att dom är sjuka.
Och det är ännu svårare när man vet att dom är så långt bort.

Jag klarar inte av mer.
Känner att allt går neråt,
diabetesen, skolan, orken att kliva upp, livsgnistan har försvunnit, allt.
För jag orkar inte.
Orkar inte förlora fler. 

Min vän.
Som aldrig ville någon något illa.
Han försvann.

Om mina andra två nära.
Som står mig så sjukt nära.
Om dom skulle försvinna.
Nästan samtidigt.
Då vet jag inte vad jag ska ta mig till. 

Går ut och röker nu sen ska jag försöka sova.
Det här funkar inte längre.

Kommentarer

hjärtat. <3

2011-05-30 01:41:35
Anonym

Du kommer att klara de, för du är stark!

Och när något händer så har du dina nära och kära som kommer hjälpa dig <3

2011-05-30 08:24:34

Du kommer klara de!

Dina nära och kära kommer att hjälpa dig,för vad som än händer!<3

2011-05-30 08:49:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback