hello! tess here, jag skriver alltså tess skriver.

2011-05-29 01:41:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Hejhej, tänkte bara berätta att Nikita saknar denna tröja som hon har på bilden!
Har någon fått tag på denna, kan ni ju höra av er till henne, ( alltså den som snodde den av henne på disco sm, har nu fått en skyldighet att lämna tillbaka! )
Förövrigt har jag och Nikita varit på bio idag med Daniel Paris och Indiana Ellipop.
Vi såg på baksmällan 2.
Påminner lite faktiskt om Nikita, den där Alan.
Men jag gillade apan, så ska på zoo imorgon och fråga om jag får köpa hem en.
Justja! Ni kanske inte har sett apan, men den är fett cool.
Vi ska snart ut och sätta oss på min bänk.

Tänkte även berätta att min pojke fyller år idag, 19, haha sunkigt grabben, fortfarande 1 år kvar höhö.
Men Grattis iallafall :)

Just nu pratar Nikita med sig själv.
Har ingenting att säga till er faktiskt, ingenting jag känner för.
Tyckte bara att tattarn som tog tröjan kan fan ta och lämna tillbaka, Nikita gillade att sömmen var mitt mellan brösten.

Aja, vi kanske hörs tjarå!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback