fittäckelfothora.

2011-05-15 02:20:17 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej alla söta, ligger i sängen nu och försöker sova. Men kan inte pga fittfoten. Det gick skit för både mig och adina i singeln. Adina blev typ diskad och jag var bara för dålig. Men imorgon ska vi kötta och hoppas på att få komma till final!! Adinas mamma är såå sööt! Lagt upp kuddar så jag kan ligga högt med foten och köpt ipren. Just nu är det inte långt ifrån tårar. Vart är mina kryckor när jag behöver dom??????????? JAG HOPPAS NI ÖNSKAR MIG LYCKA TILL! och grattis lill sandra som kom femma och är nu uppe i silver, sanna brander som också kom femma och är nu uppe i guld (jag är skit stolt!!!) och grattis till veronica som kom två på sin första tävling i silver! Och ett sjukt stort grattis till janique som är uppe i superstar! Puss så försöker jag skriva imorgon!

Kommentarer

LYCKA TILL NIKITIS!!! :D

<32

2011-05-15 23:21:01
:)

Varför blev hon diskad?

2011-05-20 09:16:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback