du vet vad vi gör när vi gör det BA go girl

2011-05-18 01:01:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


foto: jag, don't steal it.

Inviger min husvagn med Ellipop idag, ska lägga oss och sova nu och titta på sunes sommar. Standard, tittar alltid på den i husvagnen. Första gången jag sover i den så blir det alltid sunes sommar yeah!
Kommer troligen inte kunna sova eftersom jag inte sov någonting på tåget igår.
Sov en timme, var vaken när vi satt i ånge i tre timmar och jag försökte sova på bänkarna inne på tågstationen. Men det var meningslöst. Så jag utforskade ånge litte litte. 

Sen somnade jag på skolan när jag märkte att min dator pajade. Sov på tre stolar, sen somnade jag bredvid miriam på lunch rasten. Gömde mig inne på toaletten under ett prov i en kvart för att slippa göra det, för jag förstog ingenting. Somnade sen hos ellipop, så nu får vi se hur det går att sova! 

love.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback