JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅR!!!

2011-07-27 03:23:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min underbara vän tess fyller 16 år idag, helt sjukt att min lilla vän fyller år. Dom växer upp så fort :')
Så det här inlägget tillägnar jag henne!

Tess var en person jag vill lära känna för ett bra tag sen, jag tycket hon verkade som en sån skön människa. Sen en gång i tiden så fixade hon alkohol till mig. Senare på den kvällen mötte jag upp henne och kramade henne och sa som det var. Att jag ville lära känna henne och att hon var så fin osv. Var i onykter tillstånd.

Sedan började vi umgås, oftare och oftare. Sen se hur det har blivit nu. Jag har gråtit, skrattat och är verkligen super glad att jag har henne. Finns nog ingen annan vän som är lika förstående som henne.
Hon är verkligen guld värd.

Jag älskar dig Tess Margaretha Diana Carlberg,
Ska försöka hitta världens bästaste present till världens bästa tjej.
I love you.

Love.

Kommentarer

Tack min älskade älskling!!! <3



du är underbar.



2011-07-27 21:18:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback