Tio saker du vill göra innan du dör

2011-01-04 16:50:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Jag ska komma på ett botemedel mot diabetes, tror helt ärligt att diabetes är värre än cancer.
2. Jag ska åka utomlands, jag ska ha varit i fyra olika länder innan jag dör. Helt klart.
3. Få en bartender utbildning, något jag alltid velat.
4. Ska åka utomlands med några vänner och festa och leva livet helt enkelt.
5. Skaffa en tatuering, bara något litet.
6. Skaffa en lägenhet med en walk-in-closet, full med snygga kläder.
7. Klä mig som en kille i tre dagar.
8. Ha mer än tio hårfärger.
9. Bli kläddesigner, makeup artist & frisör.
10. Lära mig säga Tack, Hej, En öl tack, Kan jag få beställa och massvis med svordomar osv.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback