Nio saker om dig själv

2011-01-05 18:01:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Jag har sjukdomen diabetes och sköter den inte speciellt bra.
2. Jag är äckligt höjd rädd, klarar inte av att stå på ett tak.
3. Jag är dö rädd för clowner.. Söta eller inte, dom har alltid nått lurt på gång..
4. Jag har en jävla kortstubin.. kan bli arg ganska lätt..
5. Jag hatar stället jag bor på, närmaste grannen som jag kan vara med bor lite mer än en kilometer från mig, och hon är den ända man kan vara med.
6. Vet inte vad jag skulle göra utan dansen.
7. Jag har scenskräck, kan inte dansa själv för antingen tappar jag bort mig eller tappar takten.
8. Tål inte folk som tror dom är bättre än andra.
9. Jag hatar min linje och vill byta.. igen..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback