allt har en historia

2011-01-23 23:48:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


och här är historien
Playboy kaninen ville jag ha så himla mycket för några år sedan på yran, mina föräldrar försökte vinna en åt mig men dom lyckades inte. Men sen kom en kille in på mammas jobb och hade vunnit en sån. han fick två hundra för den haha så jag fick den i födelsedags present!

Min gula fågel Ernst, klassresan i nian. Jag och rebecca försökte vinna en sån, det var omöjligt för mig. men dock inte för henne. Då var det en kille bredvid oss som hade vunnit kanske fem stycken, jag drog på hundögon och fick fram "kan inte jag få en" med en bebis röst och ja. det funkade!

Min feta nallebjörn, fick jag i julklapp av min mamma för hon tyckte vi var lika, båda ni är ju sjukt goa!

Dom två elefanterna och smurfen, fick jag på dansavslutningar för mamma tyckte att det skulle vara min och Majas tur saker.

De andra två är så längesen, men dom kommer också från klassresor. 

JAG KAN INTE SLÄNGA DOM!!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback