sorry. i forgot. you don't need me anymore.

2011-12-12 01:22:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Illamående.
Spykänsla.
Varför.

Varför förstår jag inte.
Varför ser jag inte skillnad på himmel och jord.
Varför förstår jag inte att vad jag än gör så blir det fel.

Jag gör fel.
Det gör vi alla.
Vi kan inte.
Vi vill inte.
Och det vill.
Är inte möjligt att göra.

Jag kan skriva en bok.
Om mina tankar.
Mina känslor.
Hur jag mår.
Men det är lönlöst.

Vill berätta för världen.
För alla vuxna som har glömt.
Hur vi som tonåringar är
Dom säger att dom vet, men dom glömmer för fort hur det är.

Jag vill skrika ut.
Skrika ut all ilska i min kropp.
Allt hat.
Jag har börjat hata för mycket.
Men finner ingen glädje i någonting längre.

Jag sätter mig ner, men jag gråter inte. 
Livet är bra nog orättvist.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback