Försök att leva för morgondagen, jag vet att du kan

2011-12-12 04:12:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Rädd för att somna
Rädd för mina drömmar
Rädd för att jag aldrig mått såhär förut

Och går sönder för jag vet att det aldrig blir som förr

Måste försöka förverkliga mina drömmar
Gå vidare
Le

Förstå att det blir bättre
Det vet jag

Men jag
Jag vill inte ge upp
Men ibland så finner jag ingen ork

Måste försöka intala mitt inre
Att ge upp
Men det är svårt
Det är för mycket just nu

Jag är för mycket

Måste lära mig tiden
Att ibland går den sakta
Som tiden då jag var med dig, den tiden dom jag var lyckligast i hela världen
Och att ibland går den så fruktansvärt fort
Som tiden då jag var med dig

Det var för bra för att vara sant
Men jag ler
Även fast det gör ont i mitt hjärta
Så ler jag, skrattar, försöker vara lika glad som när jag var i din famn

Mina drömmar sviker mig
Dom lurar mig
Drömmer om gårdagen

Jag tappar förståndet
Jag kan inte släppa dig, inte än
Och jag kan inte förstå att du redan har glömt mig
Men jag är inte lätt att komma ihåg

Jag går sönder i tusen bitar
Men jag får plocka upp dom
En efter en
När jag har orken att göra det

Farväl


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback