so tired

2011-08-11 11:06:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




God morgon! 
Klockan är nu strax efter elva och jag är döden trött. Har inte kunnat sovit riktigt inatt.
Klockan kvart över ett inatt kom min bror in i mitt rum och frågade om jag skulle sova och då sa jag ju nej.
Då ville han ha sällskap i garaget.
Och eftersom jag är världens bästa syster så gorde jag  såklart det.
Slipade och hjälpte till..
Fan vad duktig jag är alltså!

Sen vid typ halv fyra så gick vi in.
Sen vid kvart i fem så bestämmdejag mig för att sova eftersom jag ska följa med ellinor till sjukhuset idag.
Vaknade sen vid sju, sen åtta, sen nio, sen halv elva.

Jävla fan alltså. 
Ne nu tror jag allt att jag ska slummra till ett litet tag. 

Love.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback