snälla ge mig trygghet och säg att du älskar mig.

2011-08-05 04:31:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har suttit hemma hela dagen för orken att göra något försvann.
Imorgon ska jag ut och röra på fläsket sen ska jag åka till Felix, (öppnar han inte så bryter jag mig in, walla.) och hjälpa han göra mat eftersom han är ensam hemma.

Min bror gick ut med ett glas kååla till mig också, han är bra nog snäll.

För eran information så är det nu femton dagar tills jag fyller år och jag är nog så otaggad man kan bli. 17 år? Vad är det att bli? Ett år kvar till att bli myndig. Fml säger jag, kunde fyllt nått bättre som typ 25? nä skämtåsidofan. 

Satsar på att gå ut en snabbis och senare försöka kolla klart på sunes sommar som spelats om och om och om igen. 

Love.

Kommentarer
anonym

bra röv, äktaäkta

2011-08-10 16:56:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback