I'm no beauty queen, I'm just beautiful me

2011-08-27 01:28:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har min fina åkt till alanya som typ resten av halva östersund medans jag sitter här i min säng och är avundsjuk, det kan jag inte förneka. Ska dra in tidigt till staden imorgon för att köpa mig en tröja.
Antingen så får jag den av pappa eller så får jag använda upp mina sista pengar på den!
Vi får se, 

Igår la jag mig och tittade på My sisters keeper.
Hörde att det var en lip film så jag var tvungen att kolla ifall det var sant.
Och jag säger bara att jag ser den aldrig igen.
Inte att den var dålig det var den inte, utan jag klarar bara inte av att se den.

Men ska fan lägga mig nu, vara cool hoppas att jag mår bra imorgon osv.

Love.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback