ellipop med liten snopp gästbloggar!!!

2011-08-09 02:39:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


yoyo ellipop in tha house! Va händer alla trogna bloggish läsare? Nu är det såhär att jag ska gästblogga åt nixon! Hon är pigg o glad och hon lär sig någonting varje dag. Idag har hon tillexempel lärt sig att hon tycker om mig sjukt mycket. Hon kom till mig efter hon hade varit hos sin loverboy. Vi har varit ute och gått och pratat på om ingenting stort sett ingenting. Mysigt tycker jag. Jag tycker om fläskfilé riktigt mycket om jag ska vara ärlig hon är söt, snäll och fruktansvägt rolig. 

Imorgon får vi se vad vi hittar på, förhoppningsvis ska hon vara med mig då också. Nu ska vi i alla fall dygna tills hon ska iväg och säga hejdå åt sitt puttinutti fjun. Sen i helgen drar vi kanske en road tripp bort till en hemlig plats. Det är super hemligt eftersom vi är spioner som är anlitad för att fixa en person. Men kom ihåg att det är en hemlis så ingen får veta att vi är hemliga agenter åt FBI. om ni kolla noga på serier som criminal minds så kan ni se oss i bakgrunden. 

Nu ska vi nog se på en film så nu får ni ta hand om er. puss o kram skumbanan,



Ellipop lövar Nikita. <3


Kommentarer

Hej! Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-09 03:07:34

Kika in för att vinna FETA priser! just nu kan du vinna ett valfritt smycke, men REDAN IDAG STARTAR EN NY TÄVLING! =)

2011-08-09 03:08:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback