spicy

2011-04-14 11:25:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och min fina vän Emma har fortfarande inte gjort uppgiften.. Fan alltså, kommer faila i skolan det här året också.. orkar fan inte det.. Så failar vi med det här är jag  "sjuk" imorgon!
Snart så ska jag dra in till stan för att sedan bege mitt till dansen, har inte varit där på sjukt länge, har missat otroligt mycket. Men fan hiphop är det jag lever för egentligen,  måste bara pallra mig dit! 
skämmit läge nu nikita,  

Juste fick nått jävla brev från storbrittanien, jag fattar ingenting såklart men förstog iallafall att det var nått om pengar och någon döing. Knasigt.

love.


Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Har du tips på hur jag kan förbättra min blogg ?=) kram sötis<3

2011-04-15 17:28:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback