YAA HÄLÅ

2010-09-15 18:11:53 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..



jag är faktiskt snart frisk! blir nog skola för mig imorgon.
om bossen tillåter! efter som jag har absolut inget att göra så ska jag nog sätta mig framför spegeln och leka med mitt hår, be mamma klippa mig och jag ska äta nudlar senare också. hehehhe knubbiiiis!!

har tänkt på färga håret också. hur vet jag inte än, men på nått vis. ljusare? mörkare? rött?
grönt?!

apropå det så frågade jag 118800 inatt vem nikita filén var.
jo ett fint svar fick jag.

Kommentarer
Anonym

vart laddar du ner textsnitt från? :)

2010-09-15 19:02:36

nikita du kan göra såna bilder som jag har det är bara att ha en lång slutartid mörkt ska de va sen ett stativ eller något du kan he kameran på ;) ha på slutar tid 30 då kan du hålla på och skriva saker hihi

2010-09-15 19:14:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback