VECKANS PLANER!

2010-09-13 02:41:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



möte på sjukhuset
sen skola, (sovmorgon)
sen hem och ta det lugnt så jag blir frisk!
hemma och vara sjuk

skola går heldag.
sen dans, bara titta på.
sjuk sitta hemma
skola, börjar tidigt slutar tidigt!
sen dans i sporthallen, bara titta på.
knappt det.
sjuk sitta hemma
HOPPAS PÅ SKOLA
sovmorgon. <333333
skola,
sen dans,

skola!
aaah, vet inte om jag ska uuut eller sitta hemma!
kanske mys med någon bra vän?!?!?!
vi får se hur jag mår!



12-14 dans, sen åker jag till adina sen har
vi dans från 17-18.30
sen heeem och ensam mamma söker!!!!!!!

Kommentarer

Nikita! På fredag ska du till mig. Olivia har tvingat mig att ha fest tydligen. Så ta med dig folk och kooooom!

2010-09-13 21:09:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback