s t u m

2010-09-13 01:48:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


min bild, stjäl du den dödar jag dig


när du hör av dig får jag fjärilar i magen.
när jag ser bilder på dig.
får jag ett leende på läpparna.
att höra din röst ger mig rysningar.
när du har tid för mig.
är jag lycklig.
du har sårat mig. allt för många gånger.
du leker med mina känslor.
jag är inte en person som visar allt jag känner.
du leker bara med mig. hur känns det.
jag vill inte stänga mina ögon. jag vill inte somna.
för jag saknar dig. och jag vill inte missa någonting.
du bara leker med mig när du drar upp det här igen.
för både du och jag vet att jag gav upp för länge sen.
den tjugonde augusti. jag var så lycklig.
men nu. du är skit. du är ingenting för mig.
du har bettet dig som skit. både du och jag vet.
mina vänner säger att du inte är värd mig.
och jag börjar hålla med dom.
vi har minnen. dåliga och bra.
mest dåliga.
då du sårat och svikit.
jag hoppas att du förstår, att det är dina chanser du sumpar.
minns tiderna.
då jag var uppe till fem på morgonen.
bara för jag visste att du hörde av dig vid den tiden.
ingen annan. klockan fem.
varje morgon.
jag är förstörd.
jag är krossad.
jag är nikita filén.
ingenting för dig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback