tjuvlyssnat.se

2010-09-20 00:15:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Medborgarplatsen, Stockholm

En pappa ∼35 med två barn ∼5 efter sig skyndar sig fram till Miljöpartiets valstuga.
Pappan: Hej, snälla, snälla säg att ni har några ballonger! Mina barn går omkring med Folkpartiet-ballonger, jag kan inte gå hem såhär!

Utanför Icabutik, Stockholm

Två personer ~18 står utanför butiken och informerar om Röda Korsets verksamhet. En man ~50 kommer ut från affären.
Kille 1: Hej, vi kommer från Röda Korset.

Mannen: Hej, jag kommer från Östersund.

Mannen går vidare och folk runtomkring börjar skratta.


Vårdcentralen, Dalby

En pappa ~35 är på vårdcentralen med sina två söner ~6 och ~4. De står och diskuterar akvariumet i väntrummet.
Pojke 1: Vad är det där för fisk?
Pappa: Jag vet inte.
Pojke 2: Vad är det där för fisk då?
Pappa: Jag vet inte, men när vi kommer hem kan vi kolla i akvarieboken vi har där hemma.
Pojke 2: Eller så kan vi googla!

 

Tåg på väg till Lund

Två killar ~20 sitter och pratar.
Kille 1: Tjena mannen, läget?
Kille 2: Det är bra, själv?
Kille 1: Nej fan… var otrogen mot min tjej igår.
Kille 2: Va? Med vem?! Haha!
Kille 1: Du vet hon Filippa Johansson…
Kille 2: Vänta… va?
Kille 1: Ja hon blonda du vet.
Kille 2: Jag var med henne i förrgår…
Pinsam tystnad uppstår.


Eddahallens omklädningsrum, Skellefteå

Flicka ~5: Men mamma, jag vet vad en pajas är för något! Det är som en vanlig clown fast med mycket fetare ben.


Kommentarer

" tåg på väg till Lund " HAAHHAH fy fan vilken bra !

2010-09-20 09:06:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback