sjukare cheey

2010-09-14 01:26:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


bjuder på en mupp bild

det är krig.
krig i kläppe.
mellan mig och förkylningen.
men såklart är det jag som kommer vinna, även om det kommer ta ett tag.
och snart tror jag min dator kommer brinna upp, det är ju också jätte skoj!
och jag missar jätte mycket i skolan, och juste. som pricken över i ett
jag spillde nyss ut en halv liter vatten över mig själv, så jävla duktig alltså.

har sovit nästan hela dagen, från att jag somnade tre på natten. vaknade ca 15 gånger och klev till slut upp klockan halv åtta. halv sov, åt, sov medan jag åt. klev upp, duschade, somnade om. åkte till hälsocentralen åkte hem, sov. sov bort hela middagen. vaknade vid sju. satt lite vid min älskade dator. somnade med datorn i famnen vaknade senare och mami gjorde food åt mig.

helt sick hur trött jag har varit!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback