ord

2010-09-11 14:34:05 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


utan tro, hur ska jag kunna veta att du stannar?
väntar varje dag, bara på dig.
vet inte vad jag ska ta mig till, utan tro.
doften av dig gör mig knäsvag, jag får en klump i magen.
jag kan ligga i timmar, bara tänka på dig.
hur du har sårat, hur ofta jag bara vill lämna dig.
sanning är inte alltid det bästa, ibland föredrar jag lögner.
för sanningen om dig, är något jag inte klarar av.
att ligga ner, på en kall asfalt.
vi tittade på varandra, jag grät innombords.
tårar kan falla ganska ofta, även om inget har hänt.
för du har sårat mig flera gånger förut, så det kan hända igen.
men bryt inte ihop, du är bara en av många männsikor jag drömt om.
jag är trött på spela stark, det borde du också vara.
du har misshandlat mitt hjärta.
det gör ont att hata.
men det gör ondare att älska



jag älskar dig tess carlberg

Kommentarer
Anonym

vad heter låten? om det är en låt

2010-09-11 15:01:40

men hej.

jag älskar dig med nikita filén

2010-09-11 17:10:23

Nice site, welcome to my

2012-03-22 08:31:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback