hemma idag igen,

2010-09-29 17:17:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ligger i soffan, som vanligt.
tjillar, som vanligt.
tittar på tv, som vanligt.
sitter vid datorn samtidigt, som vanligt.

imorgon blir det skola för min del, sovmorgon och överlycklig. en thai kanske ska börja i min klass! kim hulken hultgren iiih! jag fick tårar i ögonen när jag fick reda på det!!! iih :')
om du är för upptagen för att ringa mig, då förstår jag.
om du inte har tid att kolla till mig, då förstår jag.
om du aldrig dyker upp när vi ska träffas, då förstår jag.
om du alltid blir arg och börjar bråka, då förstår jag.
om du ignorerar mig, då förstår jag.
men när jag slutar älska dig, då är det din tur att förstå.


om du är för upptagen för att ringa mig, då förstår jag.
om du inte har tid att kolla till mig, då förstår jag.
om du aldrig dyker upp när vi ska träffas, då förstår jag.
om du alltid blir arg och börjar bråka, då förstår jag.
om du ignorerar mig, då förstår jag.
men när jag slutar älska dig, då är det din tur att förstå.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback