dåligt trött

2010-09-19 02:20:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


en sovandes nikita från förra fredagen hemma hos tess.
.
idag har jag varit med erika adina och elina. tyvärr så åkte snyggingen erika hem vid sju typ. sen drog jag och ae hem till elina och tjillade där. och sen kom som sagt alla boysen, sen skulle dom ut och åka moppe. jag ville inte. tycker de är döötråkigt. så dom drog bort mot lillsjön, jag va sur fortfarande (men det gick över, efter typ två timmar heheheh.) och började gå mot lillsjön.
.
när jag går 4ans bussväg mot tjädervägen i den mörka jävla skogen så hör jag hur det knakar. tänkte äsch skit i de, säkert något djur, sen går jag en bit till och hör att det knakar igen och någon säger schhh. då råkutade jag från mitten av bussvägen till lillsjöskolan ungefär. fort gick det.
.
sen hämtade dom mig sen har vi haft skojj.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback