'

2010-10-18 18:52:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ni har förstört mig, jag älskar er så jävla mycket. varför lyssnar ni inte på mig, det känns helt tomt. jag mår psykist dålig av att veta att ni inte kommer finnas här. det känns som ni har dött, det känns som om du har lämnat en sista hälsning till mig. varför gör ni så här mot mig? jag har aldrig gråtit så här mycket. jag försöker spela hård men jag har tappat mitt poker face. en sång från hjärtat går om och om igen, och det hjälper inte speciellt mycket, ni är dum i huvudet. men jag älskar er..



"Hälsa Nikita
att hon är så otroligt speciell på alla sätt.
att hon alltid gör en så glad.
att hon aldrig ska låta en pojke stryra henne.
att hon gör helt rätt genom att göra som hon vill, och känner, utan att lyssna på andra.
tala om för henne att jag saknar henne och har inte glömt bort henne.
att satsa fullt på dansen nu precis som hon gör, hon kommer bli något stort.
visa henne hur man kan fånga ett ögonblick innan det försvinner.
hon vet nog redan, men det är verkligen fantastiskt.
visa henne vilka hon kan lita på natt & dag.
tala om för henne, att jag tänker på henne ofta, att jag önskar att hon vore med mig och natalie när vi alltid har så kul, men hon gör rätt som säger nej."



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback