sveriges drygaste dag

2010-10-11 18:15:40 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


fan vad snygg jag är
Vaknade av att mamma skrek att jag skulle skynda mig för vi skulle åka till sjukhuset för jag skulle ta prover osv. Så jag åker dit vid ett och satt där, fick bedövnings salva i armvecken, fick andas in, hostade i en kvart non-stop. Läkaren lyssnade lite på lungorna och det är tydligen inget fel på mig? visst fan är de det, dom hittar det bara inte. satt där iallafall i tre timmar, kanske det onödigaste jag någonsin gjort eftersom jag inte ens behövde ta några prover. idiotisk personal.

Kommentarer

saknar dig med , längesen man såg dig nu!

2010-10-11 18:57:24

svar: korsringen kommer från glitter, ena dubbelringen från hm:s killavdelning och den andra från jc :)

2010-10-11 21:45:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback