måste bara säga en sak

2010-10-17 02:56:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


-        GustafNystedt säger (02:54):
duuu!! vad heter dansen som man skakar skitmycket rumpa på..
asså de är typ det enda man gör..
-       nikitafilén. säger (02:55):
hahaha, matte nördarna !
jag vet inte? haha :
p
salsa ? HAHA
-        GustafNystedt säger (02:55):
salsa??? det har man på TACHOS!!
jag mena en dans din nöt
-       nikitafilén. säger (02:55):
men HAHHA DET ÄR OCKSÅ EN DANS IDIOT
-        GustafNystedt säger (02:54):
duuu!! vad heter dansen som man skakar skitmycket rumpa på..
asså de är typ det enda man gör..
-       nikitafilén. säger (02:55):
jag vet inte? haha :p
salsa ? HAHA
-        GustafNystedt säger (02:55):
salsa??? det har man på TACHOS!!
jag mena en dans din nöt
-       nikitafilén. säger (02:55):
men HAHHA DET ÄR OCKSÅ EN DANS IDIOT
-        GustafNystedt säger (02:56):
låter mer som nachos tilltugg för mig!
sådeså..
men neee de va inte salsa..och inte texmex för den delen heller..de va en annn dans..
du borde kunna sånt här:D

inte för salsa var rätt men ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback