irriterad

2010-10-05 01:34:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag är ärlig, jag mår inte bra.
jag missköter mig för mycket och skiter i det mesta.
men hela min sjukdom och skolan.
folk har ingen aning hur det är att ha diabetes.
läste i en tidning där det stog att försöka göra så en diabetiker som mår dåligt sköta sin diabetes är tekniskt omöjligt.
det är så med de flesta.
folk som är alkoholister, dom som inte är det har ingen aning om hur det känns.
dom som har alkoholister i familjen, vi som inte har det har inte en aning om hur det känns! men vi försöker.
mina föräldrar säger hela tiden att dom förstår, men dom förstår inte ett piss.
ni ska veta, att sköta en diabetes är fan inte lätt.
ni skulle inte klara er 1 vecka i mitt liv
så säg inte att ni förstår, försök inte hjälpa mig. jag kan själv.

Kommentarer

<3!

2010-10-05 23:07:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback