GRATTIS ADINA THÖRN

2010-10-03 23:53:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


igår, helt flippat. min vän elina. hon var så käz så hon kunde inte ens stå upp, jag och adina levde livet hela kvällen. jag åkte till akuten för att en kompis åkt in, jag in princip sprang vinglandes från sjukhuset mot busstorget. möter andrea och cecilia och dom springer. har fan aldrig sätt någon springa så fort. snuten kom, jag letade mitt vin, hittade det blev överlycklig. dansade käz på stan med adina. har ramlat och fått lårkaka typ mindre skönt kan jag berätta! elina och anna blev slagen, elina har en söt fläsk läpp och anna är lite öm.
.
IDIOTISKA KILLAR DET FINNS, snacka om p12. hoppar på två tjejer. shit killen, du är död.
.
flippad kväll, film kommer sen haha!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback