jag kommer aldrig säga förlåt.

2010-11-30 14:00:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


du har aldrig sagt förlåt.
för alla dom där gångerna du sårat mig.
det gör ont än idag.
och det kan jag lova.
att jag aldrig kommer tro på något efter vad du har sagt.
du har varit en idiot.
den värsta idioten.
det du har lovat.
det du har sagt.
gången du sa att du inte skulle bry dig om jag dog.
då du sa att det skulle kännas bättre om jag försvann.
det tog hårt.
men idag.
skiter jag i dig.
och jag kommer alltid göra det.
och idag.
så skulle jag inte bry mig om någonting hände dig.
jag gör vad jag vill.
det fanns dagar.
då du gjorde hela världen ljusare för mig.
då jag kände att jag var den lyckligaste i världen.
men jag lurade mig själv.
jag var nog den mest olyckligaste i världen.
jag lovar.
jag svär.
att jag ångrar att jag lärde känna dig.
att jag någonsin såg dig.
jag var bara en av alla andra.
och jag kommer ihåg.
hur mycket jag har gråtit.
tror att det är du.
som har förstört mig.

Kommentarer
elinaaaaa

älskling <3

2010-11-30 15:10:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback