jag älskar dig

2010-11-25 11:48:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har brutit ihop ännu en gång.
Tårar som rinner bara för dig mitt hjärta.
Känns som om du aldrig kommer komma tillbaka.
Känns som om du har glömt mig.
Känns som om du aldrig kommer se mig igen.
Eller jag dig.
Du har varit för upptagen för mig.
Tagit andra vänner före.
Men jag förstår.
Du och jag har olika liv.
Du har det där roliga med massa dumheter.
Jag har det vanliga tråkiga.
Så jag förstår att du väljer dom i första hand.
Du sa till mig.
Nej jag kommer inte åka.
Du har sagt det länge.
Efter 13 år natalie,
så länge som jag är känt dig.
Så känns det konstigt.
Att vara utan dig.
Jag  brukar inte gråta.
Brukar vilja visa att jag är stark.
Men sånt här knäcker mig.
Jag älskar dig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback