TRÖTTARE CHEY!

2010-05-20 13:56:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




snygga småttingar på bilden!
lucas och jag.

här har vi en tjej som har sovit bort hela dagen och fixat så jag inte får gå ut i helgen. hehe, men det fixar sig senare! :D
vaknade av att mamma är skit förbannad och somnar med en macka i min mun. kanon bra :) och nu har jag så jävla ont i nacken och ont i huvudet, det är sjukt. jag lovar att det är ett spöke som kom inatt och gjorde illa mig :(

idag blir det bara och plugga och sitta inne, bara för att det är sol ute....... självklart,
juste, jag spräckte byxorna igår när jag skulle gå ner i spagat, kollade i ett fönster hur mycket dom sprack och folk såg. hehehehehe såklart så händer det mig ;ppPPpppPpPpPpPp

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback