SKRÄCK FILM PÅ SKOLAN!

2010-05-21 12:12:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag sofia emelie moa sara och olivia sitter och kollar på skräck film. shit, den heter the human conticent eller nått sånt,  så sjukt äcklig. jag klarar inte av att se skräck filmer det har jag aldrig gjort. alla skrattar åt mig när man kollar på skräck filmer. just nu så ligger hon fast bunden i en sjukhus säng och det är fler personer där, USCH. ingen film jag vill se, komme troligen gå ut här ifrån snart haha!



Kommentarer

rekomenteras verkligen inte. inte äns för barn!! ;) men seriöst, DEN VAR RIKTIGT ÄCKLIG! verkligen inget att se. om man inte är världens snusk som gillar att se stackars människor sys i hop med varandra mellan munnen och röven! du gjorde ett klokt val att gå ut nikita. jag kollade inte äns klart på den xp

2010-05-21 18:03:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback