@ SKOLAN.

2010-05-07 10:38:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


idag så ska jag träffa natalie strömberg och umgås med henne idag, och jag är inte ett dugg avundsjuk på min äckligt fula klass kompis olivia olsson som åker till malta imorgon. Sitter just nu i klass rummet och gör ingenting, ingen gör något. kanske ska göra något annat än det här. det är inte lätt att ha IG i alla ämnen hehhee ;ppPPppP. vägrar gå om ettan, jag gillar min klass!!!



här är min äckliga klasskompis, tänkte att jag kunde berätta lite om henne.
namn: Olivia "skit i det du" Olsson
ålder: mellan 90 och döden
bor: i värdens sunkigaste håla, krokom
intressen: rida på sin fula häst och skryta om sin rika pappa
positiva egenskaper: hon hjälper en om man behöver hjälp
negativa: hon tror att hon är snygg...
lite vanlig information om henne: en äcklig tjej i sina äldre år som helst rider på sin hezt Call me tony.

allt för mig, tack och hej

Kommentarer
Anonym

i know you love me

2010-05-07 22:00:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback