SHIT

2010-05-04 10:37:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vaknade inatt flera gånger av att jag hostade så mycket så jag fick blodsmak i munnen. Och bara för det så tog jag mig inte upp till skolan idag.. skit bra! Men det bär snart av till stan ändå för möte på sjukhuset. Är inte ens klar och bussen går om en kvart, har inga pengar på mobilen så kan inte höra av mig till någon. för dom flesta är sämst på att svara på sms!

Mamma hade hämtat posten så kommer hon in och säger att jag har fått ett brev! jag har inte fått brev på åra tal. jag frågade mamma varje dag men jag har inte fått nått på hur länge som helst men nu vart jag både chockad och glad över brevet.



det var från Pamela som jag inte träffat på jätte länge, och hon berättar lite smått om det mesta.
shit vad jag blev chockad. ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback