MWAHA,

2010-05-07 11:08:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


För tre år sedan:
Vad hade du för hårfärg - blond
Hur lång var du – 145 kanske
Vem var du kär i - ingen aning,
Hade du nån pojk-/flickvän – nej
Vad brukade du göra på fritiden – dansa
Vilka umgicks du med – therese och elina som mest tror jag och såklart dom från lit.
Var allt bättre då – nää inte allt.
Skulle du vilja gå tillbaks dit – både ja och nej
Har du förändrats – literååå

Nu:
Vad har du för hårfärg – rått färgat.
Hur lång är du? – 159
Vem är du kär i – olivia olsson, ♥
Har du nån pojk-,/flickvän - nästan, jag och olivia håller på.
Vad brukar du göra på fritiden – dansa, och umgås med folk.
Vilka umgås du med – dom vanliga, hihi
Hur ser du ut? – kort och tjock. :)

Har du:
Kysst någon – ja
Sovit brevid någon med samma kön – ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – ja
Slagit ner nån – nej jag tror inte det
Ljugit för en bra vän – ja
Svikit någon – ja

Vem:
Skrev du senast till på msn – Ludvig
Kramade du senast – natalie
Sov du hos senast – hos mig själv hemma
Vill du vara just nu - paris hilton
Ringde dig senast – timna olsson

Vad:
Drack du senast – kåålaaa. ♥
Köpte du senast – ingen aning
Gjorde du igår – var hos natalie.
Ska du göra imorn – inga planer!
Vill du göra just nu – dricka något för jag är törstig och vill ut
Åt du senast – en macka
Är närmast dig som är rosa – olivias telefon och hennes naglar och hennes feta snok

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smugit ut utan lov - ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – ja
Jag har fuskat i ett spel – när fuskar jag inte'? hihihhii!!!
Jag har struntat i ett prov – ja

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – nej
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – jag har aldrig sovit en hel dag :o
Jag har vaknat gråtande – ja
Jag har somnat gråtande – ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -  ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon du har känt som nyligen som dött - ingen jag känner så bra.




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback