LITE MER SMÅTT OCH GÅTT

2010-05-07 13:22:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -  tungan
2. vara seriös eller oseriös? - oftast oseriöst, jag är född sån.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - GRÖN!
4. Brinna upp eller drunkna? - vilken fråga.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? -  mby
2. har du skolkat?  - hehehhe ;ppPPppPppPp
3. varmt eller kallt? -  varmt
4. soligt eller regn? - soligt
5. fanta eller cola? - kååla.
6. är du nyttig av dig? - typ inteeee

OM MIG
1. vad heter du? - nikita
2. syskon? - en bror och en syster.
3. Vart bor du? -  kläppeee ftw
4. Hur många barn vill du ha? - inte fan vet jag, jag är bara barnet själv
5. Vill du gifta dig? - no ideaaa
6. Favoritstånd? - va?
7. Humör just nu? - less
8. Sugen på just nu? - KÅÅLA

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? -  ja hihi, natalie strömberg
2. Sjungit? - jaa
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - nää
5. Saknat någon? -
ja
6. Dansat galet? - ja
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - ja för jag hosta så myckeeet.

9. Pluggat? -  jjaaa :D


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - ja
2. Har du en hund? - nej jag har 18 st.
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon
4. Tror du på spöken? - JA
5. Är du mörkrädd? - literååå
6. Är du morgonpigg? - mm, därför jag jämt kommer sent till skolan! :D
7. Vad vill du ha just nu? - KÅÅÅLA och helg

KÄRLEK

1. Är du singel nu? - ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jadå
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - HAHA jaa, adina och elina vet nog hur jag blir.. :)
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - inte hållt på men typ bara jävlats lite grann
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja
9. Saknar du någon av dina ex? - nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ja
11. Brukar du tänka på dina ex? - nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - 1 2 3 4 - plain withe

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - bra fråga
14. Är du ofta med dina vänner? - ja
15. Vad brukar ni hitta på? - allt busigt buuS
16. Bästa minnet med nån vän? - har för jävligt många bra minnen så jag kan inte bara ta upp ett.
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - adina, elina, natalie, maja, angelica, frida aka puppen, timna, ebba, johanna jag kan rabbla upp flera namn men då skulle ingen orka läsa
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - nej jag är inte jag utan jag är nikita då.. lite skillnad
19. Vem vet mest om dig? - adina och elina.

VEM I DIN  KLASS

20. Är snyggast? - ninnie
21. Har bäst sångröst? - madde
22. Har bäst humor? - jag vet inte hihi
23. Skulle du vilja hångla med? - olivia lätt. ♥
24. Är högljudast? - ninnie madde och kurtan!
25. Skolkar mest? - jag vet inte,
26. Är mest pluggis? - mi

ÖVRIGT

27. Hånglat i mer än tre minuter? - ja
28. Sovit i en annans säng? - jaaa
29. Hånglat i regn? - nej
30. Sovit naken? - hihi ja
31. Hoppat i en bil med folk du just träffat? - nej
32. Blivit tagen av polisen? - HAHA jaa!
33. Smugit ut ur ditt hus? - ja
34. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - ja
35. Struntat i skolan för att göra något roligare? - ja
36. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - ja

OM DIG

37. Hur gammal är du? - 15
38. Hur lång är du? - 1.59
39. Vart bor du? - kläppe ftw
40. Är du nöjd med ditt rum? - ja
41. Villken är din riktiga hårfärg? - brunt
42. Vad väger du? - no idea runt 50
43. Har du någon sjukdom? - ja, diabetes jöööh
44. Är dina föräldrar skilda? - nej
45. Gillar du skolan? - gillar människorna inte lektionerna
46. Hur svarar du i telefonen? - y0 det är nikita vad hände yao!?!?! haha närrååå hej det är nikita eller hallå

VAD

55. Åt du senast? -  macka
56. Drack du senast? - kåååla
57. Har du på fötterna? - strumpoor buuS
58. Lyssnar du på just nu? - plain withe T's - 1234
59. Gillar du mest hos dig själv? - absolut ingenting


Kommentarer

men vet du , jagälskiar dig puppisss :)))))

2010-05-08 00:33:48
liiiiv

hihih jag har 24 fulla cola burkar hemma . :') <33

2010-05-08 01:15:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback