CRUSING

2010-05-23 00:49:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


igår hade jag utegångs förbud med natalie strömberg bara för hon hade det, vi hade absolut inget att göra så vi åkte bil med hennes mamma. tillslut så kom mina föräldrar och hämtade oss så vi fick åka bil med dom istället. SJUUUKT nice,   inget tak och sommar ute. precis som jag vill ha det! sen sov jag hos pussy'n och vi drog till stan och träffade elina,   haha det hände ganska mycket på stan. bara så ni vet, man kallar inte natalie strömberg äcklig fjortis. HIHIHI :)

senare drog vi hem till mig, juste jag har färgat håret idag, :') jag och natalie hihi. sen drog vi och åkte bil med mamma och pappa ;ppPPppPpPpppPpPp lite härligt. sen nyss kom vi hem och vi sleepar i husvagnen,  har ENORMT stor bildbrist såååå.. hehe, jag bjuder på en annan :') ;p



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback