SORRY

2010-03-25 23:40:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


att låtarna jag lägger upp aldrig ser rätt ut, men det är något tillfälligt fel eller så är det jag som gör nått fel. men så kan det inte vara.. jag var hos världens bästa maja olofsson och i helgen blir det att vara med henne, så jävla skönt. har saknat min bästa vän, ska försöka att göra om bloggen också. ma får la  si vad man ske hin me!

Nu ska jag springa in i köket och ta ett glas bubbel vatten! (finns det något godare än det att dricka på kvällarna innan man ska sova?) OCH IMORGON SOVER MAJA HÄR OCH HON ÄR DEN FÖRSTA SOM FÅR SE MITT RUM IRL LIKSOOOM. här får ni några bilder.



jag och sofia fick en varsin våffla av läns stryelsen! :)



GRYMT DÅLIG BILD, men jätte god dricka.



OCH HUR FAN LYCKAS JAG ALLTID FÅ MIN GARDEROB SÅ HÄR?!
har inga kläder, har inget att ha på mig.




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback