OPS , I HAVE TOTALLY FORGOT MY BLOG.

2010-03-18 23:25:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


två veckor, 14 dagar, 336 timmar&20160 minuter till lovet.

hur känns det för er? för mig är det bara underbart att ha ett lov till, jag har varit dålig på blogga men det är lite små svårt när jag håller på med min *hemlizz* har en ledtråd till er här nere, eller två ledtrådar.


imorgon är det fredag, och jag har typ utegångsförbud för jag försov mig imorse, men vad fan ska man göra när man sover dåligt och behöver en sleepday? hey dude i need it! 

juste
jag åt nyss ananas och drack ett glas oboy, sen kände jag mig så fet så jag var tvungen att träna haha! här kommer ledtrådarna






varför är det så mycket  saker i bakgrunden


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback