OJ INGEN BLOGGNING IDAG.

2010-03-29 22:51:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


har en sån rygg värk så jag har nästan spytt ett antal gånger idag, det är inte okej.. Först var det skola, lika tråkigt som vanligt att lyssna på uffe's tråkiga genomgångar och dryga kommentarer, sen webbdesign som jag och sara äger på! Sen så kom rygg värken, när jag tog mig till stan var jag spyfärdig och gick in till fältis. dom var så snälla att gå dit när jag behövde sätta mig ner innan jag gick av på mitten!

sen följde tess med mig hem fram och tillbaka och åt sen direkt in till stan igen och gick på dansen. kunde knappt vara med där heller för illamåendet från ryggen. asså fuck no, jag vill ha en frisk kropp! :)

håller på med en ny design också, den är ful. men jag orkar bara inte ha den här gamla fula så det kommer en helt ny ful. fast det blir senare. :)

rand0m bilder från helgen och idag!


idag



VI BJUR




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback