NO BLOGING TODAY.

2010-03-24 22:56:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Har varit i skolan, eller jag försov mig. ganska länge.. hehe, jag tänkte att det spelar ingen roll om jag kommer sent för jag hade ju SEX JÄVLA TIMMAR matte. hyfstat jävla onice! efter sex timmar fitt matte så vandrade jag olivia och sara in till stan och tack olivia för hamburgaren, jag bjur igen!

sen hittade jag sofia och moa efter ett tag och vandrade med dom tills dom stack hem och sen kom maja. <3 vi gick på h&m och letade efter en sak vi kanske ska ha på tävlingarna. sen vandrade vi till sibylla och maja köpte strips och jag glass sen så rörde vi oss vidare till dawes. sen satt vi där, tränade lite fick vara med på en show/jazz lektion, and holy macarena vad jävla nice det var.

sen träna sen hem, innan jag klev på bussen så träffade jag rebecca och sara och jag och rebecca gick och köpte nacho chips och gräddfil, fast rebecca köpte gacumole eller hur det stavas. I don't care! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback