IGÅR

2010-03-03 18:28:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Glömde fan skriva om den roliga gårdagen, efterskolan igrår (jag slutade 11.40) så följde jag med sara och olivia till bussen sen kom angelica och vi skulle åka till storsjöbadet för att träffa natalie och isabelle. Ja vi började snacka om vilken buss vi skulle ta, så vi bestämde oss för tvåan. så står vi utanför och angelica skulle precis slänga sin cigg och kliva in i bussen då kör den ifrån oss! haha så vi tog åttan och slapp gå nå långt alls!

Sen när dom var klar på badet gick vi ner och såg att vi precis missat bussen till natalie så vi tog tvåan och åkte runt odensala och in i stan igen, sen skulle natalie fort hem och lämna väskan sen dirr tillbaka. så jag följde med, sen träffade jag emma, kim, daniel, felicks och erik på donken så jag satt mig och pratade med dom. sen försvinnde mina vänner. så jag var med dom, sen fick vi den mest konstiga idén att åka och hänga på lillänge!

vi gick in på alla affärer och daniel provade tjej skor och jag killskor, i storlek 44.. haha, jag coh emma testade även minimaliska bhar på lindex. Och näst sist men verkligen inte minst så var det coop, då daniel hittade sin livskärlek, en pigvin som kostade 80:- KRONOR?! jaa kronor.

sen donken där emma och daniel fick gratis mat o.O vissa har tur.

BILDER FRÅN EMMAERICSONS BLOGG, emmaericsn.blogg.se



jag "äter" gurka påbilden.


och dopet.


välkommen till livet Stig Ragnar Jakobsson.

Kommentarer

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-02-17 11:27:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback