HOLY MACARENA

2010-03-09 00:33:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag, eller inatt. Fan det luktade en blandning av fis, surt och gott i mitt rum, felicks låg och löka i mitt rum. fock no, u s c h. haha JÄVLA LÖK. Det var riktigt varmt i mitt rum hela natten, vi kollade även på hemsökta hus. då felicks sket ner sig, kim kissade på min madrass och erik bet bort sina naglar. medans jag och emma satt i min säng och njöt av programmet, sjukt intressant!



Sen somnade jag i min soffa och när vi vaknade så väntade vi länge och sen åt vi frukost och åkte till stan. jag åt en klubba så jag blev helt blå på tungan. vi rörde oss bort mot McDonalds och sen stack pojkarna vid två, sen smsar kim och frågar om vi ska kolla på ljusspelet ikväll, så jag tänkte väl att jag stannar tills dess. Sen vid tre så drog emma, så jag tänkte vad fan gör jag nu? så jag tänkte ta bussen hem men det blev ändrade planer när jag träffade lite folk, sen träffade jag elina.  som räddade mig , hon var med mig i stan. och jag väntade på att dom skulle höra av sig, då hade erik somnat. och när han har somnat då går det typ inte och väcka han igen.



men sen drog jag och elina till torvalla och var där ett tag istället, tills på kvällen. vid kvart över nio då vi åkte in till stan för att sen dra hem till mig.

och när vi kommer dit så möter vi johan och samuel, och dom satt med två jätte söta tjejer.*som läste min blogg höhö, hihi puss louise och matilda. :')* och sen var det nån jävla random där och sa att jag var vacker och han var tydligen kristen men jag fan vad 100% på att han var skev. men man kan ha fel.
sen hamnade jag i min soffa och nu sitter jag och bloggar och lyssnar på we are the world.

vi hörs imorgon, då ska jag även klippa mig. bye bye long hair

(bild på mig och elina för ett tag sen )






Kommentarer

Haha den kristna kille var sjukt kåt :o !

:)

2010-03-09 02:44:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback