HEMMA OCH SVAR

2010-03-23 21:14:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Anonym om OMG I SHOWING MY OUTFIT.:
Fin jacka :)
Vart är den köpt?
sv: Jo jag köpte den på h&m för tre år sen. :)



Nu är jag äntligen hemma, åkte in till stan och hängde fett. Gick och lämnade tillbaka en tröja jag köpte i fredags och köpte mig ett par nya glajjer! tänkte lägga upp lite som är nytt i garderoben också! Imorgon väntar sex underbara timmar matte heheheh. nice....

Ny lyssnar jag på ingen annan än Lars Winnerbäck, fast jag säger vinerbäck. haha, emma muppens fel att jag lyssnar på han! men han kommer ju på yran så det blir ett mååååste.. haha, nej nu blir det att kolla blodsockret, fika, ta kort på det nya och på HEMLIZEN!!!!



jag ska också tatuera tungan. :D

Kommentarer

WOHOOO NIKITA VET DU HUR GLAD JAG BLIR ELLERRRRRRRRR??????????????? hur fick jag dig att börja lyssna på han!?!? :D <3<333<3<3<3

2010-03-24 16:44:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback