AH MEN ÅKEJ.

2010-03-11 00:39:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


berättar ingenting om gårdagen, visar lite bilder senare.
däremot idag så vaknade jag upp hemma hos maja och fixade mig och hade mys med henne och malin. Sen så kom mamma och pappa och hämtade mig så jag fick åka och köpa lite saker. hihi *hemliiis* ni får veta senare. kommer ge er ledtrådar! ;)

Efter det så drog jag ner på stan och väntade på Tess och Oliwia i säkert en timme! sega kvinnor sega kvinnoor! vi gick runt jag började även gråta för jag saknade stig-ragnar, han var ikke nå snel mot mig.. skällde på mig, och sen blev glad, sen skällde sen blev glad. konstig gubbe det där. dumming,

sen åkte jag hem.. eller nää men jag orkar inte berätta.

bilder från idag och igår















nu funkar ingenting. kul liv.
fuck of suckers.
inga bilder från idag.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback