SOMMARLOV MOTHERFUCKER

2010-06-09 13:58:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


VEM HAR SOMMARLOV?! JO NIKITA FILÉN!
hur känns det?
jo tack, det känns underbart att ha sommarlov, men eftersom vi inte hade någon riktig avslutning så känns det inte riktigt som sommarlov än. men eftersom jag ska kolla när min underbara vän natalie strömberg går ut nian kanske jag får en sommarlovs kännsla och när jag ska till lit och dansa på deras avslutning på kvällen och sånt så kanske jag får en bra känsla.

haha,
nu sitter jag hos natalie kom nyss hit. jag bara sprang in på toaletten för jag hade brottom att pudra näsan, hehe. jag sov hos natalie inatt och ska göra det idag och imorgon med. har kameran med mig och jag lovar att bilderna från studenten kommer upp den här veckan.

ikväll har natalie niornas middag så jag kommer befinna mig på myway och plugga. och nu ska vi dra till triconor och köpa strumpbyxor ;PpPPPPpppPp


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback