SHIT VAD DET HÄR LÄSÅRET HAR GÅTT UNDAN.

2010-06-02 00:15:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


det började den 24 augusti 2009, då jag var så otroligt nervös. då det skulle vara upprop i aulan. jag visste inte vart jag skulle eller hur jag skulle ta mig dit, jag visste inte ens hur man tog sig in på wargen. det var riktigt bra på wargen och jag helt ärligt ångrar lite smått att jag bytte.. ahmagaad. ddet var äckligt varmt inne på wargen i flera veckor men vi höll inte till där.

senare så bytte jag till john bauer och jag kan inte fatta att det var snart åtta månader sen jag började i klassen,  åtta månader. det känns kanske som tre. max, så jag har verkligen ingen koll.

när vi var på körfälts grillen fick några studenter höra att jag gick i ettan så skrek dom såklart vem vill gå i ettan nu? ingen ingen! hahah true true,   så jävla pepp på studenten. men om det går i samma takt som det här läsåret så tar jag studenten om kanske några månader hihihihi :)))))



^ jag i höstas
hehe en fulare bild än vanligt!









hey soul sister,



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback