OMG CRAZY NIGHT MY FRIEND.

2010-06-12 03:13:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




holy macarena shiiieet, mycket hände ikväll! jag har gått ungefär tre tusen mil sammanlagt.

iallfall så har jag åkt limmo idag!
åh hur känns det?
okej jag säger så här, jag natalie stina timna och emanuel satt i limmon, timna grät och fick ingen luft. hon var överlycklig, hon sa att hon var drottning och skrek till dom som gick utanför " jag åker limousin det gör inte du!" emanuel kände sig som en kung och ville att alla hans vänner skulle se han.
medans jag natalie och stina tog det lugnt!

nu är jag dö trött och det känns som jag sjunker ner i sängen. usch bulle, nu blir det sova och imorgon ingen aning men iallafall på måndag så drar jag på sommar skola... tyvärr
aja pic's kommer också,
pe u es es

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback