ÄR MED VÄRLDENS BÄSTA

2010-06-15 13:41:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..





sitter hemma hos natalie nu,   vi klev upp jätte tidigt idag för jag skulle till sjukhuset klockan elva och sen vidare till sommarskolan. när jag väl kommer till skolan så är det inte en kotte där. såg en ända människa som satt och prata i telefon. såg en ända lärare, shit. så jag gitta.

och då åkte jag hit till natalie, nu ska vi troligen dra till natalies mammas kompis krister och bada i en pool med 14 grader i och sedan basta. mjauuuw.. härligt!

IIIH JAG HAR VÄRLDENS HEMLIZZ FÖR ALLA EEER! :DDD
den kommer jag avslöja när den händer , iiih så jävla glllaaaaadd! :dd



saknar det här äckligt mycket, odensala booiiizz. ♥

Kommentarer
linamajaericaemmalindsara

du kan väl köra en dagens fråg på den här? :)



du och maja gjorde tidigare en film i vintras när ni var i någons stuga, vilket program gjorde ni den i? puss.

2010-06-16 13:34:32

Min bror en av dom :)

2010-06-19 21:19:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback